Home   |   Mapa stránek
Vyhledej  
News|
  • O společnosti
    • Kdo jsme
    • Management
    • Hodnoty společnosti
    • Obchodní údaje
    • Naši partneři
    • Napsali o nás
  • Produkty a služby
    • Pojištění pohledávek
      • Popis produktu
      • Poskytované služby
    • Pojištění záruk
      • Popis produktu
      • Poskytované služby
    • Firemní pojištění
      • Druhy pojištění
      • Poskytované služby
  • Kariéra
  • Kontakt
 

--

--
Vstup pro klienty:

Přihlašovací jméno:
Heslo:

přidat k oblíbeným
Produkty a služby > Pojištění záruk > Poskytované služby

Poskytované služby

 

 

Prezentace produktu
Vstupní analýza
Stanovení základních parametrů transakce
Správa obchodu
Poradenská činnost

 

 

Prezentace produktu

  • Základní parametry produktu, podmínky a požadavky pro možnost jeho poskytnutí
  • Základní údaje o společnosti ručitele (výstavce)
  • Obecné a konkurenční výhody produktu - srovnání se zárukami nabízenými bankami, nebo pojišťovnami působícími na tuzemském trhu
  • Základní charakteristika činností a principy obchodní spolupráce klienta s pojistitelem a Rhapsody Insurance s.r.o. při projednávání a správě obchodu, vystavování jednotlivých záruk, provádění změn v již vystavených záručních listinách atp.

 

nahoru

 

 

Vstupní analýza

  • Identifikace všech základních podkladů a informací pro možnost posouzení bonity a provedení analýzy společnosti žadatele, v rozsahu a struktuře dané charakterem společnosti, sektorem její činnosti a parametry požadovaného obchodu
  • Předběžná finanční a nefinanční analýza společnosti žadatele zaměřená zejména na schopnost dostát svým závazkům ve vztahu k věřiteli

 

nahoru

 

 

Stanovení základních parametrů transakce

  • Výběr vhodných typů a druhů záruk
  • Stanovení základních parametrů záruk a záručního programu ve vazbě ke skutečným potřebám klienta či požadavkům jeho beneficientů, jeho kredibilitě a rovněž s ohledem na možnosti a interní pravidla pojistitele
  • Příprava všech podkladů ve struktuře a v rozsahu daném požadavky pojistitele (finanční výkazy a ostatní ekonomické informace, formuláře spojené s žádostí atd.)
  • Vyhotovení návrhu záručního programu a jeho projednání s pojistitelem
  • Negociace dokumentace, respektive podmínek obchodu, včetně obsahové a formální kontroly správnosti před jeho uzavřením

 

nahoru

 

 

Správa obchodu

  • Správa uzavřeného obchodu po dobu platnosti rámce pro poskytování záruk a vystavených záruk, včetně veškeré komunikace s pojistitelem
  • Aktualizace podmínek obchodu v závislosti na změnách probíhajících ve společnosti klienta a na vývoji jeho potřeb či požadavků beneficientů (druhy a typy záruk, ceny, zajištění, platnosti, měna, znění záručních listin atp.)
  • Přijímání příkazů k vystavení záruk, včetně souvisejících podkladů (zadávací dokumentace, smlouva o dílo atp.)
  • Vyhotovení záručních listin, odsouhlasení jejich znění s příkazcem, beneficientem a pojistitelem, zabezpečení vystavení záruční jistiny pojistitelem v souladu se schválenými podmínkami obchodu a parametry zajišťovaného závazku
  • Úprava textu záruční listiny v případě specifických potřeb příkazce nebo příjemce, projednání a odsouhlasení s pojistitelem
  • Doručení záruční listiny dle instrukcí příkazce
  • Provádění změn v již vystavených záručních listinách (ukončení platnosti, prodloužení platnosti, změna zaručené částky atp.), jejich projednání a odsouhlasení s pojistitelem
  • Přijímání vrácených záruk
  • Zpracování a vedení přehledné evidence vystavených záruk pro klienta
  • Obnova úvěrového rámce pro poskytování záruk, pokud byl sjednán na dobu určitou
  • Kontrola správnosti fakturovaných částek pojistného (odměny za záruky) a souvisejících poplatků, pokud jsou vystavovány pojistitelem
  • Monitoring povinností klienta vyplývajících z uzavřeného obchodu a vystavených záruk

 

nahoru

 

 

Poradenská činnost

  • Poskytování aktuálních informací o produktu pojistitele a o vývoji na trhu v daném segmentu finančních služeb
  • Proškolení odpovědných zaměstnanců klienta v základní problematice poskytovaných záruk a postupech při žádosti o vystavení jednotlivých záruk či jejich změn


nahoru